Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 13:38

När jag fick frågan om att göra ett kort till en bokälskande och romantisk tjej som skulle fylla 20 år tänkte jag direkt att nu har jag chansen att prova på att göra ett sk bok-box-kort. Det var inte det lättaste kan jag säga och det behövs nog övning på detta..Kan göra det bättre det vet jag, men samtidigt är jag ändå ganska nöjd   

   

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 13:24

Jag har skaffat mig glossy och det måste ju testas!!

En flicka har kommit till världen och hur söt blev inte denna?!   

 

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 13:17

Denna hösten har stått för lite utmaningar vad gäller nya vikningar! Jag bara ääälskar utmaningar!!!

Här har jag provat på att göra ett pop-up-card med Magnolias underbara westernmotiv!

   

 

Jag fick en beställning till en ung hästtokig tjej. Då tänkte jag direkt stall, hästar..

   

 

Hösten innehåller ju även halloween. Nu hör jag till dem som inte direkt brukar ge halloween någon särskild uppmärksamhet, men när det kommer till utmaningar så varför inte?! 

Här har jag provat på ett shaker-card   

 

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 13:12

En kollega till mig skulle firas då hon varit på samma ställe i 25 år!!! Att hon orkar, hihi   Nåja, chefen ville så klart ge henne något utöver och jag fick äran att vara med på ett hörn. Min kollega är en sk aktivitetsledare, så då tyckte jag att denna härliga stämpel passade alldeles utmärkt!! 

   

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 12:47

 

En hatt med fruarnas brudstämpel som skulle gå lite i vintagestil. Tyvärr blev Anna lite "sminkad" av misstag   

   

En av utmaningarna skulle vara ett slipskort till en man. Jag hade en annan utmaning på gång samtidigt från en grupp på Facebook, Scrapparna från Hässleholm med omnejd, som gick ut på att skapa ett roligt budskap. Här tyckte jag att jag slog två flugor i en smäll   


 

Lite julkort hann jag även med!! Detta var också med i någon utmaning, men kommer dock inte ihåg i vilken kategori  

 

 

Och vem säger att man inte kan spexa medans man arbetar?!   

Av Carolina Norrman - 4 oktober 2013 12:41

Jag och min dotter närvarade på Fruarna Liljas scrappträff nu under hösten. Vi hade hur trevligt som helst och kreativiteten låg på topp!! Många utmaningar och många alster gjordes. Så mycket har nog varken jag eller min dotter gjort någonsin!   

 

    

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!

Jag är en glad skit som nu har hittat in till bloggträsket, hihi!!

Jag bor i Vittsjö tillsammans med min man, våra 2 barn, hund och 2 katter.

Mitt största intresse är scrapbooking med allt vad det innebär, men j

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards