Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Carolina Norrman - 23 oktober 2013 16:05

Här är mitt första sk steampunk-kort!! Kanske inte det mest avancerade kortet, men ett första stapplande försök   . Jag bara älskar dessa stämplar från Devian Art och vad man kan göra med dem. Sen har jag även provat aluminiumtape för första gången..I love it!!!   

 

Av Carolina Norrman - 23 oktober 2013 14:40

Hösten i sig kan vara mörk, regnig och trist,men samtidigt är färgerna otroligt vackra!! Kan man kombinera detta? Såklart man kan!! Med lite dofter, ljus och färgglada bakrunder   

     

        Här visar jag en liten ljushållare! Istället för ett vanligt värmeljus

                                har jag satt ett batteridrivet.

 

   

Dessa färger som den tuffa skogsflickan fick och de höstlika bakgrunds-

dekorationerna är såååå underbara!! Ljusen har en vaniljdoft, så det är bara att   njuta   !!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!

Jag är en glad skit som nu har hittat in till bloggträsket, hihi!!

Jag bor i Vittsjö tillsammans med min man, våra 2 barn, hund och 2 katter.

Mitt största intresse är scrapbooking med allt vad det innebär, men j

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards