Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Carolina Norrman - 29 oktober 2013 11:54

Som  många andra scrappare är bra förvaring en ständig utmaning!!! Jag har klurat och funderat på hur jag ska förvara mina färger på ett bra och snyggt sätt, sen hittade jag dessa tuffa väskorna på Jysk!!

 

Hur de är att ta med på träffar vet jag inte än, men visst är de läckra?!   

I den översta förvarar jag mina Promarkers. Här försökte jag dela in i färgnyanser så gott jag kunde...

 

Pennornas topp har jag stansat ut små hjärtan som jag sedan färglagt och numrerat för att lättare hitta dem. I locket har jag satt fast en färgkarta och några blendingtips   

 

I den andra väskan har jag mina distress refiller och några dynor. För att inte flaskorna skulle fara omkring så fort man rörde väskan har jag klistrat dit en kartongbit som jag skurit ut hål till varje flaska. 

 

Runt varje flaska har jag skurit ut rondlar som jag har färglagt och skrivit namnen så att jag lättare ska hitta det jag söker. I väsklocket har jag satt fast en plastficka där jag har ett papper där jag skriver upp lite färgläggningstips. Minnet är ju inte det bästa alltid   . I utrymmet som blir över kan man ha lite papper att torka av penslen, ett mindre akrylblock, pensel m m..

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!

Jag är en glad skit som nu har hittat in till bloggträsket, hihi!!

Jag bor i Vittsjö tillsammans med min man, våra 2 barn, hund och 2 katter.

Mitt största intresse är scrapbooking med allt vad det innebär, men j

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards