Alla inlägg den 21 november 2013

Av Carolina Norrman - 21 november 2013 13:34

Att prova nya vikningar kan dels vara en utmaning i sig, men detkan också vara sjukt roligt!! Både att få och att göra!!

 

Detta härliga kort med några busiga Magnoliastämplar är ett sk bendingcard (tror jag att det heter i alla fall, hihi). Visst väntar man bara på att Edwin ska få en snöboll i nacken av Tilda?   

 

När man vecklar ut kortet ett snäpp kan man få en bättre bild på busiga Tilda.

 

Och längst bak står en annan liten Tilda i skogsbrynet   .

 

Här kan ni se hur kortet är uppbyggt när man tittar ovan ifrån.

Det kommer nog bli fler av denna typen av vikningar. Rolig att göra och vilka "landskap" man kan skapa   .

 

Tack för att ni tittade in! Lämna gärna ett avtryck!!

Tills vi ses igen......

Av Carolina Norrman - 21 november 2013 13:29

Visserligen fastnar man ganska lätt i julkortens värld eftersom de är så roliga att göra, men ibland behövs ett avbrott. Tur att man får beställningar och nya utmaningar genom dem   !

   

Det här kortet är, som ni ser, till en kille som älskar att syssla med LAN. Han har också sina småsyskon som han älskar att leka med, därav de små leksakerna i hörnan   !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!

Jag är en glad skit som nu har hittat in till bloggträsket, hihi!!

Jag bor i Vittsjö tillsammans med min man, våra 2 barn, hund och 2 katter.

Mitt största intresse är scrapbooking med allt vad det innebär, men j

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards