Alla inlägg den 27 december 2013

Av Carolina Norrman - 27 december 2013 12:16

Efter allt stök och sjukdomar som hör julen till tänkte jag uppdatera lite med två hälsningar jag hunnit med. Innan detta året når sitt slutblir det nog inte fler uppdateringar, men inget som säger att pysslet ligger nere!   

 

Ett litet julkort som aldrig hamnade på lådan, men som gärna får pryda min hylla istället..

 

 

Istället för en julklapp ska någon få denna flaska tillsammans med ett choklad, som döljer sig i en ficka på baksidan av tagen, och en trisslott. Vi får väl hoppas på storvinst   !

 

En närbild på dessa "heta" flickor   .

 

                 Med detta villl jag tacka er alla som följt mig detta året

                 och önska er ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!!!

                 Var rädda om er!!

 

                                Hoppas vi ses igen nästa år!! 

 

                                          Carolina

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!

Jag är en glad skit som nu har hittat in till bloggträsket, hihi!!

Jag bor i Vittsjö tillsammans med min man, våra 2 barn, hund och 2 katter.

Mitt största intresse är scrapbooking med allt vad det innebär, men j

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards